Dagen

Hej på er!
Haft fullt upp hela dagen idag. Först upp tidigt på morgonen, runt kl 5.30 tror jag. Åkte med Bells och Flash på hopptävling i Enköping. Gick inte så bra som man hoppades tyvärr! Men hade en trevlig dag.
 
När vi kom tillbaks till gården myste jag lite med min fina & gav dom vatten & hö. Såå härligt med solen som lyser upp & värmer. Vårkänsla. Hoppas snön e borta snart.
 
Nu sitter jag hemma & bloggar, till er. Har lite dålig motivation till bloggningen just nu, så om ni har nåt ni vill läsa om kommentera det! Tänkte hissa lite grejor från hööks som jag verkligen gillar och vissa bara e lite sådär extra charmiga & söta ;)
 
Ha en bra fortsatt dag!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!