Godnatt onsdag

Åå, förlåt för att jag inte uppdaterat idag. Ett godnatt-inlägg blir det iallafall.

Red Doris på rakbanan idag, lite galoppebete var det tänkt men...haha.. Vart snarare en kamp mellan mig och Doris. Hon ville bara gå hemåt och aldrig bortåt, kände verkligen hur hon tog emot när jag skulle fatta galopp, hela hästen var typ bakom mig.

Hade lite fighter men tillslut gav hon sig någelunda iallafall. Fick galopp på slutet ;) Jäkla sto att ha mycket attityd & humör alltså, utmaning, en RIKTIG utmaning.

Imorgon är det äntligen hoppträning igen - alltid det man längtar mest till i veckorna. Älskar min ponny & det roligaste & bästa som finns är att vara med henne, träna & tävla ihop. Hon är mitt allt verkligen. Nuttisen <3

Ska släcka för idag & vakna upp pigg imorgon, hörs då!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!