Godnatt

Känner mig helt slut i hela kroppen, skönt med helg nu så man får vila upp sig lite. Doris kommer vila idag & två dagar framåt. Hon förtjänar det & är ung, då behöver de en paus för att hinna med allt de lär sig.
 
Följer med Bells på tävling nu på söndag i Enköping = tidig morgon. Hoppas det går bra för dem, vart lite si sådär sista gångerna de tävlat. Ska bli spännande och se om det blitt förändring. Vet att dom är ett riktigt vasst ekipage, de måste nog bara hitta känslan och självförtroendet igen.
 
Sry för att jag inte bloggar 24/7. Har inte tid eller ork nu på sistone. Men det fixar vi, lätt! Haha, btw, en tjej i min klass skulle göra hål i min mapp med sin penna och tog i so satan, missade mappen och träffa min hand. AJ! Men lite kul var det endå, även fast det gjorde så in i ******** ont.
 
Nej nu måste jag sova, gonatt lovers!
 
Love the picture <3
Postat av: Jenna
URL: http://jennamagnusson.blogg.se 2013-03-02 / 14:49:21

Finisar ;) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!