Happy!

Hello on you!

Idag är jag på ett väldigt glatt humör. Älskar verkligen att våren e påväg & att mina hemklickade kläder snart kommer på posten. Kommer bilder på det när det kommit!

Doris var oxå på ett underbart humör. Red ut en sväng i skritt & trav med bells & flash. Doris var stark, pigg & busig, som alltid! Hon ville bocka hela tiden kändes det som. Älskade ponny <3 Hon är verkligen min andra halva. Även fast vi inte känner varann såhäär väl så känner jag henne bättre än nån annan. Doris har aldrig haft en riktig ägare. Jag är den första. Så otroligt vad jag älskar henne <3

Haha, vilket känslosnack det blev. Måste hoppa i säng nu så jag orkar upp imorgon! Kram

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!