Hola

Kikar in här lite snabbt så att bloggen inte blir helt och hållet döende. Hihi, jag har vart riktigt slarvig med att uppdatera, men inte riktigt haft tid. Ska bli bättre.
 
Idag red jag ut tillsammans med världens bästa Clara. Vi körde lite galopp arbete på rakbanan, inte sådär superseriöst men allt från galoppfattningar till samlad & ökad galopp. Mötte en massa ponnys kändes det som, alla från ridskolan :)
 
Skolan flöt på bra idag, var trött som en sengångare men arbetade ändå som en duktig elev. Inga prov denna vecka - suuper sköönt! Haft fullspäckat med prov på sistone, men det börjar minska...phu.
 
Har ingen riktig koll på hur mitt schema denna vecka kommer att se ut, men på torsdag är det som vanligt hoppträning & i helgen åker vi och kollar när några kompisar tävlar i dels eko-hus cupen som jag vann år 2011 (?) med bästa, finaste & underbaraste hjärtat Gringo.
 
Aja, går och lägger mig nu innan jag somnar framför tangent bordet !
 
Eko-hus deltävling i frösåkers.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!