Schema för imorgon

Veckan har gått sukt snabbt & det är redan torsdag imorgon. Alla torsdagar har vi som sagt hoppträning på BäRF för Sofie i en grupp. Har många vänner i den gruppen & det e kul!
 
Tänkte ta schemat lite snabbt för imorgon:
 
- Sovmorgon, skola.
 
- Hem käka lite, byta om, blogga & rensa upp lite på mitt rum.
 
- Lite läxor.
 
- Stallet & iväg på hoppträning.
 
Ganska slapp dag endå, eller lite iaf. SÅ glad över att mina kläder äntligen kommit! Ska be syrran följa med ut och fota nån dag så ni får se vad jag köpt. Totalt älskar kläderna.
 
Nu har jag precis ätit och ska duscha en snabbis. Få se om jag kanske hinner blogga lite senare, kram :)
 
Jag för 1,5 år sedan, gillar min hårfärg mera där faktiskt ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!