Utvärdering

LC: Doris skötte sig exemplariskt, däremot jag var ganska ofokuserad & var lite seg i skallen. Men vi klarade oss fint & fick till en 9:onde placering! Dock fick jag inte komma in med ponny, utan gå till fots. Riktigt synd faktiskt.
Haha, hörde hur publiken flämta när vi hoppa 4:an, jäklar vilket språng hon drog till med.  Hon hoppade mig nästan ur sadeln..!
 
LB:Asså vill inte ens nämna vilket magknip jag hade i denna klass, började efter LCn och bara fortsatte. Bestämmde mig endå för att starta, vilket visade sig vara ett ganska bra val! Felfria & färdigkvalade till avd. A vart vi. Duktigaste Doris, denna rundan var riktigt fartfylld. Började med att den som startade efter mig stod bakom hindret som jag precis skulle hoppa, 3:an, men det fixade vi endå. Har ju en tuffing ;-) Sen fick vi ett stopp på 4:an a/b då vägen vart helt knasig och jag vart såklart lite irriterad, men det räknades inte tack och lov. Snälla dem var.
Resten av banan flöt på ganska bra.
 
Men somsagt, magknipet påverkade mig i min ridning och mitt fokus. Kändes som att jag red helt och hållet SKITdåligt, men det såg tydligen helt ok ut. Haha. Sååå stolt över min prinsessa som ställer upp när matte e lite knasig & krasslig. Älskar henne mest!
 
Tävlingsplatsen: Hua vad trångt det var på framridningen, slaskigt, lerigt & is lite här och där. Den va inte ok asså, sry. Framhoppningen var bättre, ganska trång anridning mot hindren, men annars bra. Ridhuset var nytt & fint, dock gick det bara att stå på läktaren om man ville se nåt . Superbra cafeteria!
Betyg: 2/5. Haha, lite snålt men vart faktiskt inte så impad här!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!