5 saker ni kanske inte visste..

♥ Jag har knappt något smör alls på mackan, tycker det är vidrigt. Men kan ändå inte äta utan det?
 
♥ Jag har typ adhd i ridningen, är inte rädd för något & kan bli riktigt arg ibland, men jag har börjat bli bättre på att istället för att bli arg, bara tänka på vad som gått bra och att det kommer att gå bra. 
 
♥ Jag tänker debutera LA med Doris när vi hoppat ca 3-4 st LB efter hältan blivit bra och när LA känns enkelt eller säkert vill jag debutera MSV b. Doris har kapacitet för vad som helst. Jag har verkligen hittat den bästa ponnyn som går att hitta. #drömponny
 
♥ Den kompisen som har kommit mig närmast Johanna, kallar henne för jojo då. Nu har vi inte setts på nästan 1-2 år tror jag. SÅ HIMLA TRÅKIGT. Litade verkligen på henne & vi umgicks nästan bara i stallet hela dagar med våra hästar. Hade alltid så roligt med henne.
 
♥ Jag är vääldigt glömsk. Tappar väldigt enkelt bort saker eller kommer iallafall inte ihåg vart jag lagt dem. Glömt busskortet typ 3000 gånger ;) Haha, gissa om mamma börjar bli arg....
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!