Då va det måndag igen då ...

Hallå hallå bloggen. Trixar lite med designen som ni kanske kan se. Gick skolan till 15.20 idag, men kändes som att det gick på 1 h haha. Fick tillbaka mitt prov oxå, nöjd med betyget men kunde ha utvecklat mig mer på vissa frågor.
 
Nu har jag precis ätit & ska byta om till stallet. Blir en promenad längs vägen med Doris.. igen.. Men den här gången ska jag faktiskt få trava ett par ggr innan återbesöket, man hittar alltid posetiva saker i allt.
 
Att ge ut posetiv energi är verkligen härligt & värmande att få tillbaks. Man känner sig snäll & omtänksam och får glada männsikor runtom sig. Härligt va. Ne, nu vill jag till stallet, skulle kunna tillbringa hela dagar och nätter där känns det som. Stallet är mitt första hem & vårat hus är mitt andra hem haha.
 
Dags att få lite fart så vi kommer iväg någongång, hörs seenare. kram kram kram
 
Kärleken mellan en själv & sin häst slår ALLT.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!