Doris skada/hälta

Var en tjej som ville veta mer om vad som hänt osv med Doris, så självklart gör jag ett inlägg om det!
 
Jo, alla förutom jag trodde att hon var frisk. Jag kände att hon inte var sig själv när jag red/hoppade & trodde att det var nåt som inte stämde. Det var likadant med Gringo, jag trodde att han inte trivdes eller att når var fel och han var också halt. Antar att jag har en viss "känsla" för sånt eller nåt.
 
Så vi åkte in med Doris till vet. & tänkte först, jamen hon är säkert bara känslig i bakhovarna (hon går barfota ibak) Och det hade vi delvis rätt om, skor ska på där då hon har en väldigt platt sula. Men hon sprutades också i båda bakknäna, först visade hon hälta på ena, men när vi bedövde där så visade hon på andra också.
 
Sen markerade hon på vänster fram, men han trodde att det skulle gå över med metacam & sprutan i båda bak. Vilket jag tycker är grymt bra, varför slösa en massa pengar när det inte behövs liksom? Många kliniker som gör det och just därför älskar jag denna. De kollar också om det räcker med mat eller brems innan de sederar. Grymt tänk!
 
Jag hoppas verkligen att hon är frisk, kanske att det blir 1 spruta till, det brukar vara så med bakknän. Men hon verkar iaf bättre, lever loppan & är allmänt GALEN.
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!