Halloj i stugan, eller nåt sånt...

Haft en bra dag. Synd bara att jag inte uppdaterat här.. Men men, har inte riktigt haft lust, hehe. Tänker på massor av saker just nu. Mycket saker som jag inte kan släppa här, men whatsoever, det kommer ut förr eller senare.
 
Har i alla fall tänkt på att jag måste ta hand mer om mina vänner. Mina "nära" vänner är hästtjejer, vilket såklart är väldigt lättande då jag också har häst & det tar mycket tid. Ska försöka träffa dem så mycket som möjligt i stallet, rida ut och ha kul, sånt behövs! Sen hitta på nåt utanför stallet ibland när man har tid.
 
Känns som jag just nu är en ganska dålig vän & det vill jag verkligen inte vara. Ska bli bättre, insett hur viktigt det är med ÄKTA vänner!
 
Annars så hade jag hoppträning idag på Coróna, gick halvt bra & halvt dåligt, eller nåt sånt! Hoppade bana & fick en mycket bättre rythm & mjukhet än förra gången, framsteg!
 
Saknar att rida Doris så jädrans bomba mycket. Älskar henne över allt annat & vill bara just nu att hon ska bli frisk! Doris <3 jag = sant
 
Hörs säkert imorgon, kramar & god natt.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!