Hoppträningen - torsdag 2/5

Red på mitt tredelade bett idag, bara för att se om hon slutade backa av framför hindren då oxå. I första början var hon riktigt fin, Sofie tyckte hon såg ut som en helt annan ponny, alltså att hon blivit mycket mycket bättre. Men sen kom vi till det att hon började backa av och hoppa typiska "dorisstyle" hopp, rev & hoppade tungt. Hon liksom dör sista galoppsteget innan hindret.

Iallafall så fick Sofie min tränare hoppa upp på henne i slutet för att känna hur det kändes för mig, och hon förstod precis vad jag menade. Doris är en ponny som är helt annan att rida än att kolla på, därför är det väldigt bra att Sofie får sitta upp på henne ibland & känna.

Så glad att just Sofie är min tränare, skulle inte kunna hitta någon bättre!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!