Regnig men rolig hoppträning

Hej på er alla! Idag på hoppträningen hade jag ridskolehästen Corona, jättemysig ponny faktiskt! Man fick vara bestämd & alltid tänka framåt. Hon är nog den roligaste ridskoleponnyn hittils.
 
Hoppade bana med alla olika tävlingshinder, tror inte en enda ponny brydde sig om att det var lite mer färddlada hinder osv. Det är igentligen bara ryttaren som är osäker, inte hästen (de allra flesta iallafall).
 
Fick oxå höra världen tråkigaste nyhet... Sofie ska inte fortsätta ha träningarna i höst, seriöst vart nästan tårögd. Vart ska jag ta mig till utan hennes hjälp & ja allt? Finns inte 1 endaste tränare i hela världen som kan mäta sig med Sofie, enligt mig iallafall. Bra att jag kan träffa henne på ridskolan endå & fråga om vad jag ska göra med Doris lite då och då. Finns ingen som kan ge bättre råd!
 
Resten av dagen har jag:
- vart på tävling
- Joggat/powerwalk
- grillat
- chillat
- hopptränat
 
Rolig dag har det varit, men nu väntar sängen, hörs imorgon!
 
Fina Corona :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!