Ångest

Har blivit sjukt sugen på att gå över till storhäst nu när jag rider en. Jag tänker INTE sälja Doris, skulle inte komma mig på tanken. Min lillasyster har aldrig ridit Doris men tror inte hon tycker om henne, även om jag vet atton kommer göra det! Samtidigt som jag vill lämna över min drömponny till Bells så vill jag oxå nå SM med henne? Det vet jag att Isabelle oxå skulle göra med henne. Tror dem skulle rocka loss på banorna tsm :) Isabelle tror verkligen inte på Doris hahaa.
 
Sen fattar jag inte hur jag skulle tänka själv att ge Isabelle Doris, jag som är så jävla ego med min häst.
ÄLSKAR verkligen Doris, tro inget annat. Hon har en stor plats i mitt hjärta och kommer alltid ha. Mitt hjärta. Känner bara att jag är väldigt redo att gå upp på storhäst, en GRYM storhäst som rockar i mina ögon ska det vara! En Doris i storhästformat skulle va en dröm.
 
Åh dessa tankar, jag har ångest.
 
Hon är ju en drööööm prinsessan <3
Postat av: Linda
2013-11-21 / 00:01:10

Passa på att rida ponny tills du är 18. Den tiden kommer aldrig igen, dock har du HELA ditt liv på dig att rida storhäst efter det - så tiden finns sen till det. Och tro mig, gör inte misstaget att inte satsa fullt ut med din fina drömponny Doris. Det vore ett misstag, om jag hade haft din chans med en sån som henne skulle jag aldrig tvekat. Gör inget du kommer ångra eller inte är 110% säker på. Hoppas du förstod. Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!