Stjärnklar himmel är vackert

Sis & jag gick promenad med bästa ponnysarna & kollade på den stjärnklara himlen, det är otroligt vad vackert & fashinerande det är. Mysigt sååå mysigt! Nu sitter jag i sängen & lyssnar på musik samtidigt som jag bloggar & kollar insta. 

På måndag ska vi lämna i en träningsdagbok som vi har hållt på med i 3 v. Gissa hur det har gått? Har kanske sprungit mer än jag brukar, med inte som jag skrev i min planering. Dock har jag gjort sit ups & plankan nästan varje dag! Hahaha tycker ändå jag fått bättre kondis & lite starkare mage minsann.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik & annat. Ha en mysig kväll nu.



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!