5 sanningar

* Varje måndag sedan skolan började har jag kännt en stress över veckan & att jag har noll koll. Som igår (måndag) så glömde jag skåpnyckeln, mobilen & musikhäftet. 

* Jag har nyligen skaffat spotify & lyssnar på musik jämt känns det som. Musik tycker jag är viktig, bara att lyssna på en låt kan säga så himla mycket. Jag blir väldigt peppad av vissa låtar som jag tycker är grymt bra! Man får ett bra flow & tänk om man lyssnar när man rider på banan oxå.

* Jag älskar att kolla på film, pappa har slutat fråga mig om jag har sett en film som går på TV då det är 95 % chans att jag har gjort det. AhhhahahH

* Doris och jag stannar ofta ut oss när vi kommer till kombinationerna, därför är det hårdträning på det nu & även en equiterapeut kommer och kollar igenom henne noga. Känns bra. 

* När min familj äter pytt i panna så steker vi alltid ägg till. Så vi äter alltså pytt i panna med ketchup över & stekta ägg. Mumsigt sörru! 




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!