Dagen!

Hej på er!
Idag har jag vart på p&j hela dagen. Min lillasyster var med i två stycken klasser, 70-80 cm. Det gick jättebra för dem! De var felfria i båda & fick då två rosetter. Rolig start efter ögonskadan!

När vi kom tillbaks sprang jag ut i hagen till Doris, hade bara sån längtan efter henne, min egna prinsessa. Hon fick ett tömkörningspass på banan, så duktig hon var. Imorgon kommer en equiterapeut och kollar igenom henne, masserar osv. Sen på tisdag så blir det (om hon är helt bra i kroppen då) ett konditionspass på en väldigt fin galoppväg. 

Nu ligger jag och slappar i min säng. Tänker på framtiden & bestämde att jag INTE ska bo i björklinge trakterna. Jag vill hålla på med hästar, tävla på en hög nivå, samtidigt som jag vill se mer av världen. Då kom jag på att jag kan ju komma så långt inom hästsporten att jag åker utomlands & tävlar?? Jag vill bo i England med en favorit häst som jag tävlar högst med, några andra tävlkngshästar & tillridning! 

Fast först vill jag bo ett tag i Skåne, helt klart!

Men vem vet? Jag kanske blir skådespelare eller fröken? Framtiden är oförutsägbar.

Jag vill ha Doris i hela mitt liv :)



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!