Just a upgrade

Hej på er bästa läsare! Hoppas ni har haft en underbar dag! Om inte, hoppas ni får det imorgon! Remember to SMILE :-)
 
Jag har haft en bra dag, gick i skolan till 14.10. Gick hem & pluggade järnet. Känns lite bättre i matten nu! Sen åkte jag & mamma till stallet & tog in hästarna. Doris vilar idag.
Sedan åkte vi & hälsade på mormor en snabbis. Sen hem & käka. Blev till och med äppelpaj idag! Gott. Nu ska jag nog gå och lägga mig snart, kollar kanske lite på TV först eller pluggar lite matte.
 
Vi hörs imorgon, då är det Torsdag! På fredag har vi hoppträning, wiioo!
 
Min finaste prins. Saknar dig så obeskrivligt mycket. Att ta bort gringo är det svåratse jag någonsin gått igenom. Det går verkligen inte att beskriva. Ena sekunden sprutade det tårar & andra var jag bara så förtvivlad & panikslagen i huvudet. Jag kommer ALDRIG få se honom igen. Att ta upp det här är det svåraste jag kan göra, det finns inget jag mer känslig kring. tårar bara rinner
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!