Säger godnatt

Hade tänkt lägga upp videos idag, men klockan sprang iväg. Har precis skrivit klart min planering inför idrottsuppgiften, vi ska göra ett eget träningsupplägg på 3 veckor som vi skall följa. På Tis eller Ons måste jag göra klart mitt musikhäfte oxå. 
 
Men som sagt, klockan tickade iväg & nu står den på läggdags. Är supertrött så har inga problem med det. Haft en underbar dag förresten. Skolan var okey, fick missa en lektion då jag skulle in till tandläkaren. Oj så fina tänder jag hade, haha! Sedan åkte jag med mamma & klippte mig. Klippte topparna (lite mer) & klippte upp håret + luggen. I helgen ska jag tona det mörkare, känner än så länge att det räcker med toning, tycker färga är lite väl just nu eftersom jag älskar min hårfärg. Den är nutella färgad, ganska mörk under & har ljusa slingor över.
 
Älska naturliga hårfärger. Godnatt bästa bloggläsare!
 
ÄLSKADE PONNY ♥
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!