Dagens stall!!

Idag gick jag en promenad med min ängel. Bara för att röra på henne. Hon har blivit lite öm i ryggen, Sofie hjälpte mig att stretcha & tyckte hon var lite stel i överlinjen. Idag när jag drog handen längs ryggen så reagerade hon lite. 

Vi ska definitivt kolla upp ryggen, först genom att åka till en person som är duktig med ryggen, sedan tror jag att hennes sadel inte ligger bra längre. Hon har formats om så pass mycket sedan vi provade ut den. 

Men, det går nog att rida henne som vanligt tills dess. Ska rida mycket barbacka. Det är samtidigt bra träning för balansen! 

Imorgon blir det lite lätt ridning inför söndagens tävling. Tagga :)

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, hemgjorda hamburgare, känn på den ni ;-)





Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!