Godnatt bloggen

Ska gå och duscha direkt efter det här inlägget & sedan hoppa ner i sängen & läsa klart min bok. Tur att man har sovmorgon, även om jag kommer vara helt död endå..
 
Haft ganska fullt upp idag, började med att rida efter frukost, sedan hem & fika, fota grejer till tradera, putsa grejer osv. Sen var det plötsligt middag & efter det film i 3D. Nu har jag bara latat mig ett tag, haha.
 
Åkte nyss & nattade hästarna förresten. Haha, skulle sätta på Doris sitt regntäcke, men hon var så himla lerig så jag tänkte att det kan vara bra att borsta av det först. Sen var hon väldigt lerig på ett ställe där hon är väldigt kittlig & thurar lätt om man borstar osv där, men jag gnuggade med med borstan & tänkte att det skulle gå bra endå, hahaah, noway.
 
Doris bet mig i ryggen för att hon vart så sur & hon är INTE en sån häst som bits, hon sparkas.. hahahahah tur att jag inte är så känslig :-)
 
GODNATT
 
Här ser hon glad ut minnsan :)
Postat av: Julia
URL: http://chamilove.blogg.se 2013-09-23 / 16:32:11

Hon har Chamaras gamla box:D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!