@ home

Kom hem för ett tag sedan & har precis hunnit äta mellis & kolla lite på TV. Har vart så himla trött idag, fick huvudvärk under matteprovet, men det gick bra ändå som tur var. Jag har ju fått mig en liten förkylning.. Men känner mig lite piggare nu!
 
Idag ska jag antingen rida ut barbacka på Doris, låte henne vila eller bara promenerna, vet inte riktigt. Kanske blir en hoppträning, haha vem vet. Men ompysslas ska hon i vilket fall göras, hon är nyrakad förresten, bild kommer. Om ni vill kan ni få en sån här före/efter, ni bestämmer.
 
Nu ska jag plugga lite engelska & fixa lite. Hörs kanske sen?
 
Klara-Bella :)
Postat av: Madde
URL: http://maddefoto.blogg.se 2013-09-19 / 20:19:25

det är helt ok! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!