T H träning dag 1

Hello! Hemma efter Thomas Hammar träningen nu, så varför inte uppdatera om hur det gick liksom. 
 
Vi värmde först upp i ett ökat tempo, just för att få igång bakbenen, vilket jag måste träna med Doris mycket. Sofie och jag har redan börjat skaka igång henne till en studsboll, haha. 
 
När vi väl började hoppa var det en långsida som vi sedan hade med i banan, började med banan väldigt snabbt. Först hoppade vi lite lägre & sedan lite högre. Fick ingen super känsla, vilket alla tyckte jag borde ha tydligen för att det såg så bra ut. Men underlaget var hårt & därför vart det väldigt stumt och känslan vart inte som jag "tycker den borde" vart. 
 
Thomas Hammar sa även att vi skulle sätta på en magplatta, han såg att hon slog i & att det är en anledning till att hon hoppar med benen så brett, eller ska väl säga att det KAN vara en anledning. Så nu har hon en magplatta som jag fick av bästa Sofie + en padd. Så nu kan hon då inte ha någon anledning längre till hennes knäppa teknik ;) Haha, nerrå. 
 
Jag har iaf världens BÄSTA ponny & vi är bäst ;) Skryyyt tänker alla, men vafan, lite självförtroende kan man väl få glänsa med!
 
 
 
 
 
Postat av: Julia
URL: http://chamilove.blogg.se 2013-09-08 / 09:24:30

Har frågestund och det skulle vara jätte kul och du frågade frågor:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!