This weekend

Imorgon är det lördag, första helgdagen. Planen är att åka tillsammans med Annika på hästloppis. Ska bli riktigt kul! Sen när vi kommer hem är det stallet som gäller, packa & rida. Vem vet, kanske blir nåt nytt till tävlingen! 

Kommer ta kort på allt jag kanske kommer köpa! Åååh jag älskar verkligen shopping. Speciellt om det är extra billigt :-)

På söndag är det tävling, kommer att behöva gå upp tidigt tidigt. Men ska bli riktigt kul. Planerar hur jag ska klä mig, ett par långkallingar eller inga? En vanlig tröja & en tävlingströja eller bara tävlingströja. Tror jag kör på det varmaste. Långkallingar är nog ett måste!

Puss godnatt på er goingar. Kommentera om ni vill läsa om ngt speciellt!

Kolla vad fin bild jag gjorde med Messi. Messi gillade de färgglada prickarna!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!