Underbar helg!

Somnar med ett leende på läpparna efter en sådan här go helg.
 
I fredags åkte jag hem till min kompis Daniella med 2 st andra. Vi hälsade på hennes får, fikade, badade badtunna, kollade film & massa annat kul! Sov över där & åkte hem till björklinge tidigt på lördagen.
 
Var så duktigt & städade mitt rum + dammsög hela huset. På eftermiddagen red jag ett inte speciellt bra pass på Doris, slutade med tårar, massa tårar... Men gick upp i skogen med Doris då & satt bara & tänkte. Vad i hela världen skulle jag göra utan Doris? Oh inte en chans att jag skulle kunna leva utan henne. on är verkligen min bästa bästa vän & soulmate. Doris & Sandrine mot världen
 
På kvällen bjöd mamma upp Annika på middag & lite girltalk, medans jag & Bells kollade på film :)
 
Och sedan söndag då, tävling på förmiddagen, gick så äkla bra!! Fick dock världs ont i magen när vi kom hem så fick skjuts hem av Johanna & fick lägga mig & vila när jag kom hem. USCH vad ont jag hade.
 
Haha, virrigt inlägg, men detta var min helg? Hur har ni haft det i helgen? Jag hoppas att ni har haft det toppen!
 
Snart är det vinter igen. Härlig tanke liksom, not..
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!