Vad är det viktigaste på tävling?

Jag vet, många tjatar ofta om att man hela tiden ska ha roligt, vi gör bara det för att det är roligt och ditt & datt. Men faktiskt, det ÄR absolut viktigast att ha kul. Jag har tänkt alldeles för mycket på att det ska gå bra eller att det kommer nog bli en helt okey runda eller DETTA tar vi hem! Jag tappade hela meningen med allt tävlande.
DET ÄR SÅ SJUKT KUL!
 
Sista klassen idag påminnde mamma mig hela tiden - "ha kul nu Sandrine!" "kom bara ihåg att ha roligt" "tänk bara på hur roligt ni har därinne". Helt ärligt så vart det en bättre runda när jag bara tänkte på hur roligt det var än när jag tänkte på hur jag hela tiden skulle göra detta skitbra. Dock vart vi uteslutna (kan gå in på det mer i ett annat inlägg)
 
Lova mig en sak när ni tävlar, tänk bara på att ha roligt! Skratta åt saker som inte är värda att bli arg för & tänk på hur mycket man älskar sin häst & den älskar en tillbaka. 
 
Doris och jag är bästisar som inte går att skilja åt. Hon är min andra halva. ♥
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!