Fem saker ni kanske inte visste...

* Jag mår dåligt av att äta jordgubbar och äpplen, jordgubbar brukar gå bra om jag äter en liten mängd. Troligtvis är det så för att jag är pollenallergiker, då blir man känsligt för kärnfrukter tror jag det hette.
 
* Spinnis som vi ska besiktiga snart är en otroligt liten häst som man nästan tror är en D-ponny. Men det är nästan bra, eftersom han är så pass het och väldigt högrest.
 
* Jag är väldigt tyst som person, lite blyg. Sån är jag, men ändå väldigt självsaker och står för den jag är, mina tankar. Alltid varit en tyst och ganska blyg tjej, mer när jag var liten än nu dock, nu är jag inte lika blyg.
 
* Jag vill ha häst NU! Så himla tråkigt när man inte har nått att göra, tur att det finns musik som kan roa mig.
 
* Jag försöker just nu vara nyttig, få se hur långe det håller! 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!