Filmkväll!

Har precis kollat klart på mamma mia med mamma, som jag tycker är så himla bra. Nu tänkte jag kolla på en annan film, men vet inte vilken.. Någon rolig iallafall som man blir glad av! Är så trött på skräckfilmer just nu och vill bara se komedier, romantik eller action. 
 
Idag pratade mamma med Spinnis förra ägare, hon gav mig lite tips på hur jag kunde göra när han bråkar i ridningen och fick reda på att han blivit behandlad på ett ställe. Suck.. Men detta kommer gå galant. Imorgon åker vi och provar ny sadel så ska vi se att detta blir kanon! Min guldhäst. Gud vad kär jag är i den hästen alltså, älskar honom så mycket♥
 
 
Postat av: Anonym
2014-04-19 / 09:28:32

Kollade ni inte skadehistoriken innan ni köpte honom? Hur kunde vet vid bes missa svullnaden över njurarna? Känner dom inte där på hästen?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!