Lite galet ridpass

Idag var första ridpasset på Spinnis, vilket började bra men slutade mindre bra! Han var riktigt fin i början, red med flashans gamla sadel och med snodd, sadeln tror jag tryckte och inte låg riktigt bra. Dessutom passade den inte mig alls, för liten och mina skänklar hade inget stöd alls. 

Det slutade iallafall med att han gjorde höga capriols och sparkade samtidigt. Han brukar kicka ibland när han protesterar och han studsar som världens gummi boll, det gör han. Men idag blev han störd av något. 

Sadelutprovning på tisdag, sen ska det struktureras upp med massa bra träning och övningar. Detta fick mig nästan mer taggad på att få ordning på denna galning:) Han är så fin min bebis!



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!