Min hy

Jag har ganska "känslig" eller vad man ska säga, hy i mitt ansikte. Är väldigt noga med att hålla den fräsch genom att tvätta morgon och kväll. Sen kan jag inte äta godis, speciellt choklad utan att få finnar. Himla tråkigt.. Viktigt för mig att äta rätt för att undvika det och tvätta såklart. Sen smörjer jag väldigt noga också, läste någonstans att babyolja ska vara jättebra. Testar det just nu och hittils funkar det bra.
 
Mina tips till ren och fin hy:
 
- Tvätta med någon ansiktsskrubb, som rengör huden ordentligt. Morgon & Kväll.
- Smörj med en bra och mild lotion.
- Undvik godis och försök äta "rätt".
 
Har ni några bra tips för att få en så bra hy som möjligt i ansiktet??
 
Jag och syrran;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!