Opepp

Känner mig hust nu väldigt trött och sliten. Ska gå och lägga mig skapligt idag, om jag klarar det haha. Det har varit många sena kvällar i stallet och tidiga mornar. Längtar så sjukt mycket till sommarlovet så man kan slippa att tänka nått på skolan. Nu har vi det iaf lugnt de kommande veckorna, massa lediga dagar och prao.
 
Tur att jag har min underbara häst vid min sida som jag verkligen älskar. Han var så lugn och fin idag min bebis. Övning ger färdighet, so true! Imorgon åker vi på våran andra träning, se hur det går. Sen på måndag har jag haft honom i tre veckor!
 
Kolla vad fin han är. Världens finaste.
Nu ska jag äta hamburgare, lökringar och pommes frites!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!