S P I N O S A

Spinosa är min nya sjärna som jag köpte i måndags. Han är en valack född 2006 på ca 160 cm. e. Poet u. Anjette.
Han är brun med lite olika tecken, världens finaste. 
 
Spinosa är verkligen inte lika stabil i sitt psyke som Bellans Doris är. Han tycker allt är lite småläskigt och är väldigt spänd nu på ett nytt ställe med nya människor. Jag prioriterar att lära känna honom innan och utan och att vi ska kunna lita på varandra till 110%. Han behöver en trygghet och jag tror att det bara blir bättre eftersom jag är så himla lugn som person, det behöver han.
 
Han är nog den hetaste hästen jag ridit hittils känns det som haha. Så himla mycket krut i honom och han studsar som en riktig liten gummiboll. Kapacitet inom hoppning, lite pet hit och dit på tävlingar just för att han är så imla taggad hela tiden. Mycket blod i honom. Men han hoppar med sån jäkla spänst att han kan gå höga klasser med mycket jobb. Gått enstaka 120 cm.
 
Det är en ren utmaning jag gett mig in på, och jag är så himla stolt över mitt val! Kunde inte fått en bättre bebis än spinnis♥ Vill ni veta mer om honom? Kanske lite bilder och filmer? (när jag har lite bättre haha)
 
Suddig bild, men det är vi iaf! 
Sandrine på Spinosa, varsegod och rid! Eller naa, det kommer ta ett tag innan vi hör det, hahah!
 
Postat av: Daniela
2014-04-09 / 22:33:12

Guuud va kul, ska bli jättespännande att se honom sen! :D Lycka till!!

Svar: Tack så mycket! :)
Sanne Åhman


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!