@ stable

Hej på er.
Ska strax byta om, äta lite middag och sen åka till stallet. Tagit det väldigt lugnt efter skolan, kollade igenom matten lite snabbt bara. Känner att jag inte har någon energi alls just nu. Säkert för att jag gick och la mig väldigt sent igår och gick upp väldigt tidigt. 
 
Vet inte om det blir ett ridpass idag eller om jag tänker tömköra. Det var ett tag sedan jag tömkörde och det är ju väldigt bra att göra det, bra för hästarna och kommunikation. Det är något vi måste bli bättre på, kommunikationen. Han går gärna och fokuserar på annat och då blir han studdsig och ännu hetare.
 
Hoppas ni har haft en bra dag hittils och att den fortsätter så!
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!