Stallet!

Ska snart sätta på mig stallkläderna och åka till stallet. Idag är det träning för sofie på schemat som ska bli riktigt kul. Känner att jag behöver träna med honom nu, så jag kommer hem med nya saker jag inte tänkt på innan att jobba med. Vi har gjort ett stort framsteg sen sist vi var hos Sofie, så blir kul att se vad vi gör idag.
 
Väldigt fint väder idag som gör det ännu roligare att åka iväg och träna. Får se om mamma kan filma lite idag kanske. Vill även ha en fotodag med syrran så vi kan fota varandra med våra hästar. Har typ ingen bild på både mig och spinnis när jag rider honom haha! Haft honom i snart tre veckor så..
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!