Utsläpp imorgon

Egentligen skulle jag sova nu, om jag var en smart tjej såklart.. Ska upp tidigt imorgon och släppa ut hästarna. Nu såhär på kvällen efter att ha kommit hem sent från stallet så har jag pluggat matte och duschat. Nu bloggar jag haha. Allt förutom att sova, som är så skönt. Viktigt med mycket sömn.
 
Isabelle har börjat vilja starta en blogg ihop med mig igen, men jag känner lite si sådär över det. Vi gör ju i princip samma saker oc båda skriver väl om det på bloggen. Tror det blir ganska dåligt då. Vet inte, samtidigt skulle de väl va ganska kul... Vad tycker ni?
 
Spinosa skötte sig exeptionellt idag, min prins. Övade mycket serpentiner, volter i serpentinerna och i galoppen mycket volter men även träna på att kunna galoppera på spåret utan luftsprång. Mycket övergångar i traven utan att han ska behöva blir så jäkla mkt hetare efter varje avbrott. Det är som att han bara får mer och mer energi varje gång man ber honom trava, kommer liksom upp i varv hela tiden.
Men supernöjd med honom!
Godnatt och kram på er ♥
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!