Vad tycker ni?

Som jag har sagt tidigare så vill min lillasyster att vi startar en blogg ihop så man kan följa oss båda på samma. Samtidigt som jag tycker det skulle va en kul grej så undrar jag såklart vad ni tycker?

Tror ni att det är roligare om vi har en blogg ihop eller separata? Lite svårt val från min sida då jag inte vill förlora er som läsare.. Kommentera er åsikt.

Nu ska jag duscha osv och sen gå och lägga mig. Sista dagen imorgon i skolan och veckan efter har vi prao. Jag ska praoa på bärf, simpelt och kul på samma gång.



Postat av: Anonym
2014-04-28 / 22:44:42

Skapa en blogg tillsammans! Lättare att följa två grymma bloggar på ett och samma ställe :-)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!