Good to be back

Igår hade jag en så himla bra dag. På morgonen åkte vi till Sofie och red med henne på hennes hästar. Jag fick rida Herrman, han är ju bara för fin! Så himla gullig att hålla på med, riktig bebis. Brukar alltid gosa med honom när vi hälsar på. Han var en dröm att rida oxå.
 
Sen åkte vi hem och åt lunch och semla. Sen var det våra hästars tur att bli ridna.
 
Stallet hela dagen och film på kvällen, like it a lot. Nu ska jag duscha och fixa lite. Känner för att platta håret haha! Under sportlovet skulle jag vilja färga mitt hår mer mörkbrunt och även rak permanenta det. Men färgen får jag väl prioritera.
 
Hoppas alla hittat tillbaka hit och så hörs vi senare om inte annat!
 
Fint minne från en sommar ett par år sedan!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!