Provridning!

Kom hem för ett tag sedan efter att ha provridit Erland. Han var en supermysig häst, fullblod, men det märktes knappt. Han var fin i kroppen, muskland världens lenaste päls. Så himla mysig häst som man blev helt kär i.
Dock klickade det inte för mig när jag red, han trivdes med mig på ryggen och han var rolig. Men känner att jag vill ha en lite mer utmanande häst och med mer kapacitet. Lite piggare, men han var pigg!
 
Super fin verkligen, men inget för mig. Skulle va en perfekt häst för äldre kvinnor haha!
På fredag åker vi och provar en annan häst som jag ser otroligt mycket fram emot att rida. 'R' står väldigt nära vilket är otroligt skönt. Det gjorde även Erland.
Vill ni ha film btw?
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!