Att det ska va så svårt...

Igår provred jag somsagt en liten storhäst på ca 160, valack och brun. Väldigt fin modell och hättefina ögon. Dock otroligt svårriden och verkligen en enmans häst. Hoppningen kommer det ta lång tid innan vi kan börja klättra i klasserna, då han drog efter hindret och var ganska stark. I själva markarbetet var han väldigt fin när jag hitta lite knappar, men var tvungen att fråga ägaren om hur jag skulle göra haha.
 
Tyckte an va rolig och han kommer kunna gå långt bara man får koll på honom och han blir lugnare. Så jag vet ärligt inte hur jag ska göra. Mamma är så jäkla tveksam att hon får mig att tänka på en massa negativiteter. Ska åka och provrida igen troligtvis och se hur jag känner då!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!