Håll tummarna...

Idag ringde "R"s ägare och så att de spekulanterna som kollade idag gillade hon oxå, så om de lägger ett högre bud så får dem köpa honom. Känner mig orolig, tror inte det blir någon "R" för mig och känns inte som att jag någonsin kommer hitta en häst jag klickar lika bra med, någonsin.
 
Tror aldrig jag klickat så bra med en häst föut, helt ärligt! Aldrig varit sådär glad när jag ridit en häst innan. Helt förälskad ♥
 
Ni får en bild på Doris även om detta inte handlade om henne haha. På fredag är inte jag hästägare förresten, då har Isabelle tagit över Doris.. Känns riktigt bra faktiskt, hon säljs ju inte och jag kommer se henne och så varje dag. Isabelle och jag har bestämmt att vi ska byta häst någon gång ibland. Så på torsdag är inte sista gången jag sitter på hennes rygg! Superbra när syrran kan ärva efter mig haha!
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!