K Ä R

Provred ju somsagt Sune idag igen, kan säga att om jag var kär i honom efter förra provridningen så har det dubblerats denna gången. Kändes såå rätt. Väldigt taggad och vill hela tiden framåt, sparka bakut någon gång, men gud så jag kärat ner mig i den lilla hästen!
 
Nu får vi hoppas att allt går vägen, att pappa går med på det och att han ev. går igenom en besiktning! Kul även att ägaren gillar oss, känns riktigt bra. Otroligt äkta och seriöst. Vill inte hoppas för mycket då jag inte fått det som tänkt innan, så.. Ni anar inte hur spänd jag är. Det är den här hästen eller ingen för mig just nu. haha. Fick veta att han faktiskt kallas för Spinnis! Så får se om det blir Sune eller Spinnis!
 
Vill ni ha bild, eller kanske film? Vi får se, men går att fixa båda!
 
Finaste älskade Gringo!
 
Postat av: Emily Sörensen
URL: http://moretolove.horseworld.se/ 2014-03-27 / 22:34:09

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett personligt halsband (1:a pris) och ett personligt armband (2:a pris). Reglerna är enkla, gilla min fb sida, dela bilden och länka till min blogg och lämna en kommentar om det! Hoppas du vill vara med, lycka till isåfall! 10/4 dras vinnarna! Kram

www.moretolove.se


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!