Love movies

Nyligen har jag sett en av de bästa filmerna någonsin tror jag, den hette "olympus has fallen" och var hur grym som helst! Jag satt verkligen på spänn hela tiden. Den fick verkligen min action sida levande igen. (förut var jag ett actionfreak men på sistone har jag gillat komendi mer) Så eftersom den var så bra så var jag tvungen att kolla på "white house down" fast den var inte lika bra enligt mig, den var det även lite mer komendi i. Men båda va grymma. Båda handlar oxå om vita huset i Washington DC.
 
Fick även en dröm om att bli amerikas presidents livvakt (secret security) tror jag det hette på amerikanska. Eller också bli en S.W.A.T soldat, om det nu finns på riktigt såklart hahah. Det är nog för att jag älskar såna där mission impossible saker! Tycker det ser otroligt roligt ut. MEN det är ju inte verklighet... Varför ska filmer va så roliga?
Livlig fantasi!
 
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!