Snart påsklov!

Bara ett par veckor kvar haha. Längtar verkligen, har tröttnat shukt mycket på skolan och känner mig otaggad på allt som har med den att göra. Idag hade jag huvudvärk hela dagen och koncentrerade mig inte. Känns tungt och väldigt mycket att göra..
 
Väldigt jobbigt att inte ha häst heller, saknar det otroligt mycket! Har hästar att rida i stallet men det är inte alls samma sak. Tänker jättemycket på att köpa häst hela tiden, vill verkligen hitta en lika fin häst som R var. Vill ha häst nu nu nu! Är otroligt sugen på att hoppa oxå och det bli bara värre haha. Nu när det är så fint väder och allt..
 
Ska iallafall gå och lägga mig tror jag, kanske fixa lite först. Imorgon ska jag ha plugg-dag, matte, syslöjdsuppgift, SO. 
 
Fina Gringo
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!