Söndagskväll

Hej på er!
Sitter och kollar på PA som precis börjat, tycker det är mycket bättre iår än förra. Sen ska vi äta glass, mummms. Måste även plugga lite matte, varit matjour och missat lektioner därför. Skolan går riktigt segt just nu, allt är bara tråkigt och samma.
 
Blir ingen "R" förresten, skittråkigt rent ut sagt. Men hoppas att det var ödet, att jag inte skulle köpa R för att den där anmärkningen kanske va en skada. Hoppas jag hittar en häst jag klickar lika bra med! Har många krav på hästarna jag testar och vill att det ska klicka till 110%. Tänker inte köpa en häst som det senare visar sig att jag inte passar så bra med endå...
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!