Stallet!

Idag följde jag med till stallet och gick en powerwalk med bellan & Doris. Det gick bra, vart inte alls trött även om det va ganska långt. Annars så fixade jag lite i mitt skåp och min blivande hästs box! Kan inte vänta tills Spinnis ska besiktigas, att kalla honom min. Fastnat som tusan i den hästen och det känns som vi båda gillar varann väldigt mycket.
 
Var iallafall väldigt kul att komma ut till stallet igen, efter att inte varit där på ett antal dagar. Va t.o.m lite nytt, en häst som hade bytt box och Doris som bytt hage. Sen har jag fått ett nytt skåp som är bredvid bellans, perfekt!
Åååh, gud vad jag vill ha häst, nununu! Hästar är mitt liv och kommer nog alltid att va!
 
Haha, kollade nyss på ett par gamla kort från när jag var liten, gud vad gullig man var. Jag var mkt blondare och mellan 4-10 år var jag smalare än idag. Jag var ganska spinkig när jag var mindre, var alltid den smalaste. Nu är jag nog mer normal i vikt. Mitt hår är mycket mörkare nu oxå, typ nutella aktig i färgen!
 
Jag när jag gick i 6:an. Ca 2 år sedan :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!