Sune!

Idag ska jag åka och provrida "sune" som vi kallar honom igen. Mamma tvivlar väldigt mycket på om jag kommer klara av att ha en sån galen och het häst, utan att bli rädd eller tycka det blir tråkigt. Vilket jag abslout inte tror! Att bli rädd för hästar krävs mycket för att jag ska bli, haha, och jag kan aldrig tänka mig att jag skulle tröttna. Så idag åker vi till honom igen men denna gången för en uteritt. Världens snällaste och goaste ägare har han, som känns otroligt ärlig och man känner förtroende.
 
Får se hur det kommer gå, med Sune kan det hända mycket, haha. En valack med attityd, jädrans med energi och bus. Så himla gullig!
 
Gringo, han var det oxå mycket krut i, dock inte lika mycket studsboll och bock! Antar att jag har en förkärlek till heta hästar, thats it.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!