VÄDRET!

Är det bara jag som blir super lycklig av vädret eller ni oxå? Man blir en gladare person haha! Har annars haft en dålig och lång skoldag, ont i magen hela dagen och gick till kl. 16. Så himla jobbigt. Mår inte så bra just nu, min mage krånglar väldigt mycket. Ni kanske inte visste det men min mage har nåt fel tror jag lätt, trodde jag va laktos ett tag, men kan äta vanlig mat oxå ju.. Tror verkligen min mage reagerar om jag äter för mycket. De senaste dagarna har jag ätit ganska mycket. Äter jag väldigt lite så får jag inte ont, hör ni vilken konstig mage jag har? Det är jätte jobbigt att gå runt med magont varje dag :( 
 
Vill till stallet nu och krama om hästar, tror jag ska rida ut på Nobbis med isabelle. Vilken mysrunda det kan bli i detta vädret. Vi få höras senare, kram!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!