Vill hoppa!

Ända sedan jag provred och hoppade R så har mitt sug blivit ännu starkare, kan inte vänta tills jag får en storhäst och kan börja hoppa. Känner mig otroligt taggad på att träna och tävla. Så hoppas att det inte tar allt för lång tid tills vi hittar min nya stjärna.
 
Doris är ju under igångsättning och på god väg, men det kommer ta några veckor innan vi börjar hoppa igen, och då kommer hon vara i Isabelles ägo. Helst av allt (som ni säkert förstått) vill jag att R ska vara min och stå hemma i stallet just nu. Haha, den drömhästen. Snacka om att jag fallit för han, tänker på honom hela tiden, nästan konstigt ju? Märks tydligt på mig att jag är störtförälskad i den hästen, men jag måste sluta tänka på honom haha, eftersom han (tror jag) är såld till några andra eller iallafall påväg att bli!
 
Nu ska jag dyka ner i NO böckerna och skriva en inlämningsuppgift om vad vi kan göra för att framtida generationer ska få det bra, allt med återvinnig och sånt skit.
Sen kommer det väl lite mer uppdatering får vi hoppas, idag är det 6 min galopp som gäller förresten!
 
Gammal bild, på mig oc finaste Gringo. Rest in peace ♥
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!