"hopp" träning

Igår var jag iväg igen till Sofie och tränade. Det gick jättebra, han var superfin i början och jobbade på riktigt bra. Han hade världens galopp i början, jäklar vad det kändes bra. Började att rida på volten för att checka läget och gick sen ut på spåret där jag gjorde öppna och sluta på långsidorna. Gick inte så jättebra men han kan verkligen inte mycket men vill göra rätt och stressar sönder när han inte fattar vad fasiken jag håller på med. 
 
Sen red jag över tre travbommar på långsidan, det gick jättebra, han tyckte bara att det var lite konstigt. Efter det tog vi små cavalettis och hoppade, då kom det lite mer stress och sparkar. Han har inte hoppat på flera veckor så det är lite "nytt" för honom och han hänger inte riktigt med på noterna.
 
Men JÄKLAR vilka framsteg vi gör. Mycket jobb lönar sig verkligen! 
Nu ska jag kolla på gossip girl, hörs!
 
NUSSE <3
Postat av: Hej
2014-05-03 / 20:12:16

Kan du inte ha en frågestund? :-D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!